Znaczenie SEO dla małych firm

Zadajmy sobie pytanie - dlaczego SEO jest tak ważne dla małych firm? Tradycyjnie małe firmy reklamowały się w prasie lub w regionalnym radiu lub telewizji. Ale czasy się zmieniły. Konsumenci znajdują dostawców produktów i usług inaczej niż pięć czy dziesięć lat temu. Kiedy konsumenci, klienci czegoś potrzebują, wyciągają smartfona, otwierają Google i przeprowadzają wyszukiwanie. Od restauracji po elektryków, księgowych, prawników i wiele innych firm i usług, tego szukają w internecie - czyli google. W ciągu kilku sekund mogą znaleźć interesujące ich opcje, w których klient może rozważyć zakup lub zapytać o daną usługę.

seo dla małych firm

A to oznacza, że ​​jako mała firma musisz zadbać o to, aby Twoja witryna była widoczna, gdy ktoś szuka w Google. Twoje opcje to SEO lub PPC (płatne reklamy). Po prostu jako mała firma nie możesz ignorować pozycjonowania strony internetowej, ponieważ jest to sprawdzony sposób na zdobywanie nowych klientów i zarabianie pieniędzy. Szczególnie ważne staje się "lokane SEO". Jeśli to nie Twoja firma znajduje się w rankingu w Google, to Twoja konkurencja przejmuje Twoich klientów i zarabia. A to boli - utrata klientów przez brak reklamy i słabego SEO.